| ||
![]() | Завертайло Світлана Валентинівнапедагог-організатор, вчитель трудового навчання Науково-методична тема: "Духовно-моральне виховання школярів на культурних традиціях свого народу" Працює у напрямку формування у учнів свідомого ставлення до навчання і праці, створення життєдіяльних творчих колективів. Під час проведення загальношкільних свят широко використовує новітні інформаційні технології: відеофільми, презентації, проекти. | |
![]() | Ігнашева Ольга Олексіївназаступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель математики Науково-методична тема: "Використання інтерактивних технологій на уроках математики" Ольга Олексіївна використовує схеми, динамічні таблиці, де за допомогою мультимедії перетворює їх на сучасні за дизайном та ефективні в роботі. Створювати мультимедійні презентації вчителька вчить і своїх учнів, працюючи над проектними технологіями. Має публікації в журналі «Відкритий урок» та Диплом за узагальнення та популяризацію власного педагогічного досвіду протягом 2009-2011 років. | |
![]() |
Волкова Інна Олександрівна - вчитель історії та правознавстваЗаступник директора з виховної роботи, спеціаліст. Проблема, над якою працює вчитель: Ефективність застосування інтегративних методів навчання на уроках історії. Інна Олександрівна сумлінно готується до кожного уроку, намагається раціонально використовувати сучасні засоби і методи роботи з учнями. Розвиває в учнів уміння чітко висловлювати свою думку. Залучає дітей до участі в гімназійному науковому товаристві «Крила надій». В 2011 році робота учнів 7 класу «Місто на Дніпрі» посіла друге місце. Інна Олександрівна є класним керівником 5-Б класу. | |
![]() | Рябуха Галина СтаніславівнаЗаступник директора з навчально-виховної роботи, Вчитель хімії, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України. Глибокі знання предмету, вміння вибирати найбільш оптимальні способи організації діяльності учнів, нестандартні, різноманітні форми та методи, досконалість контролю рівня знань, цікава, цілеспрямована позакласна робота, органічно пов'язана з учбовим процесом, допомагають вчителю формувати в учнів науковий кругозір, розвивати логічне мислення, давати їм глибокі та міцні знання. | |